FAQ
Ako rýchlo odosielate objednávku?
Všetok tovar máme na sklade a odosielame obratom po prijatí objednávky v pracovných dňoch.
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?
Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte GoPay Rýchly bankový prevod. Viac informácií o platbách nájdete tu.
Ak zvolím osobný odber v predajniach Gap, musím pred vyskúšaním tovaru zaplatiť?
Pred platbou si objednaný tovar môžete najprv vyskúšať.
Môžem zaplatiť tovar až po vyskúšaní?
Áno – pri osobnom odbere na predajni alebo prostredníctvom platobnej metódy Klarna, ktorá Vám umožňuje zaplatiť až po doručení a vyskúšaní tovaru.
Ako zistím, že nákup prebehol v poriadku?
Po uskutočnení nákupu dostanete e-mail s potvrdením objednávky.
Dokedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar ?
Tovar, prosím, odošlite do 14 dní odo dňa doručenia objednávky. Členovia klubu GAP+ majú nárok na predĺženú lehotu vrátenia do 60 dní. Vrátenie tovaru musí byť čisté a nesmie javiť známky opotrebenia. Viac informácií v Obchodných podmienkach.
Ako môžem vrátiť tovar?
Vyplňte Online formulár na vrátenie tovaru. Následne balík zaneste do predajne Gap > alebo ho pošlite doporučene na adresu: „VRATKA Gap.sk“ Průmyslová 485, 252 61 Jeneč, Česká republika. Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku! Pre registrovaných zákazníkov je možnosť vrátenia zdarma cez Packetu. Vyberte si najbližšie podacie miesto Packety >. Na prepážke uvediete kód, ktorý nájdete na vašej faktúre (kód na bezplatné vrátenie je uvedený iba na faktúrach zákazníkov, ktorí sú členmi klubu GAP+).
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?
Výmena tovaru za iný, bohužiaľ, nie je možná, ponúkame iba vrátenie peňazí za vrátený tovar. Budeme radi, keď si tovar objednáte v novej objednávke.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Len čo tovar dostaneme, vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vrátenie peňazí, najneskôr však do 14 dní.