FAQ
Dokedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar ?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Tovar, prosím, odošlite do 14 dní odo dňa doručenia objednávky. Členovia klubu GAP+ majú nárok na predĺženú lehotu vrátenia do 60 dní. Vrátenie tovaru musí byť čisté a nesmie javiť známky opotrebenia. Viac informácií v Obchodných podmienkach.
Kam môžem vrátiť tovar?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Tovar doneste do ktorejkoľvek predajne GAP ideálne v originálnom obale, so všetkými etiketami od výrobcu a s vratkovým formulárom.
Tovar s vyplneným vratkovým formulárom možno vrátiť tiež zaslaním späť na adresu (zásielku neodosielajte na dobierku):
„VRATENIE“ Gap.SK
Průmyslová 485
Jeneč
252 61 Česká republika
Viac informácií o vrátení tovaru nájdete tu .
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Výmena tovaru za iný, bohužiaľ, nie je možná, ponúkame iba vrátenie peňazí za vrátený tovar. Budeme radi, keď si tovar objednáte v novej objednávke.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Len čo tovar dostaneme, vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vrátenie peňazí, najneskôr však do 14 dní.
Ako rýchlo odosielate objednávku?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Všetok tovar máme na sklade a odosielame obratom po prijatí objednávky v pracovných dňoch.
Ak zvolím osobný odber v predajniach GAP, musím pred vyskúšaním tovaru zaplatiť?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Pred platbou si objednaný tovar môžete najprv vyskúšať.
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte GoPay Rýchly bankový prevod. Viac informácií o platbách nájdete tu.
Ako zistím, že nákup prebehol v poriadku?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Po uskutočnení nákupu dostanete e-mail s potvrdením objednávky.